sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Lahjus

 
Naistenpäivä.
Tänään mies lahjoi minua kauan odotetulla uudella repulla. Syksystä asti olen taistellut edellisen reppuni vetoketjujen kanssa, ne kun aukenivat monesti omia aikojaan ja kiinni laittaessakin sai ottaa monesti alusta että vetskari menisi kunnolla kiinni. Jo syksyllä bongasin tämän mustan yksilön kyseisen reppumallin valikoimista ja ryhdyin haaveilemaan tästä ääneen. Pihinä ihmisenä en raskinut ihan pienen syyn takia laittaa yhteen reppuun isoa summaa, mutta sitten niitä hyviä syitä alkoi olla tarpeeksi repun hankintaan:
1) En ole yhtään laukkuihmisiä, joten minulla ei turhaannu rahaa niihin. Laukut ovat rasittavia: joko valuvat jatkuvasti hartialta alas tai sitten painavat yksipuolisesti yhtä hartiaa.
2) Alkuvuodesta varmistui, että saan kandin paperit tässä kuussa, joten uudelle repulle löytyi loistava syy: maisteritaipaleen aloitus.
3) Edellisen repun vetoketjut sanoi sopimuksen irti lopullisesti.

Sitten kun oli aika tehdä päätös lopullisen värin valinnasta, pihi puoli nosti minussa päätään: katselin vain halvemman mallin valikoimia, mutta eihän niistä osaa yhtä värisuosikkia valita! Niimpä annoin miehelle vapaat kädet värin valintaan. Ja mitä sainkaan! Juuri sen mitä eniten halusin, mutta en sitten kuitenkaan raskinut pyytää kun tarjolla oli halvempiakin yhtä hyvin varusteltuja reppuja. Kyllä mun nyt kelpaa seuraavat 20 vuotta!

3 kommenttia:

  1. Ihana reppu!. Sain J.ltä toissa jouluna lahjaksi samanlaisen mutta vain hihnat ei ollu nahkaa vaan viininpunaiset kankaiset, ihana silti :). Mä kun olen laukkuihminen meillä tyttöjen vaipat ja varavaatteet yms. kulkee kätevästi matkassa :). Ja tähän reppuun ei kyllä kyllästy, voin sanoa. Ja tällainen laukkuihminenkin voi laittaa tän repun selkään ehdottomasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihastuin välittömästi tähän nahkapaikkaiseen reppuun ja uskon kans etten tähän kyllästy! Sen verran ajaton kaikin puolin. :)
      Tänään testasin ekan kerran ja ihan leuhkana kuljin uuden repun kans. ;)

      Poista
    2. Kelpaa kulkea ;). Silloin ei mahtanut edes olla vielä tuommoisia nahkaisia

      Poista